Založ si blog

„Viac ako sociálne siete ničí sebavedomie naše okolie, uraziť sa dá aj nepriamo“.

Pravda 13.07.2021 06:00, ĽUDIA VIDEO

 

Jasné …. na Slovensku nikto nikdy za nič nemôže … za všetko zlé môžu vždy tí druhí …. vždy niekto iný alebo niečo iné …. „to ja nie, to tí druhí“ ….:-(

Takže za naše „zničené“ sebavedomie nemôžeme my … a teda ani naši rodičia … a teda ani „naša“ lacná slovenská posttotalitná výchova, ale akýsi cudzí, „zlí“ ľudia a aj akési vzdialené „zlé“ siete …. ☹

Vyhovárať sa na druhých, hľadať si obetného baránka a urobiť si z neho fackovacieho panáka je „klasická“ slovenská národná povahová črta …. seba vynechať, seba preskočiť a začať hľadať „príčinu“ mojich problémov vždy a jedine v tých druhých.

Takéto „hľadanie“ nestojí nič … je celkom zadarmo …. netreba sa v prvom rade zamyslieť sám nad sebou, nad výchovou ktorej sa mi dostalo/nedostalo, nad chybami a nedostatkami mňa a mojich rodičov, ale ísť „skratkou“ …. hľadať „pravdu“ tak, aby ma nebolela … aby ma nestála nič … aby som sa vždy mal na koho vyhovoriť, aby som mohol zodpovednosť za všetko zlé vždy a jedine zhodiť na niekoho iného.

Takýmto nedospelým, nezrelým, nezodpovedným infantilným spôsobom sa pravda nehľadá … takto sa len zbavuje zodpovednosti …. ale iba pred sebou samým …. a aj to iba dočasne.

Keďže sa toto deje na Slovensku masovo, Slovensko je tam kde je … je to „kráľovstvo“ nezodpovedných … kde za všetko zlé „môže“ Bratislava, politici, siete …. tí druhí, tí druhí, vždy a jedine tí druhíííííííí …… ☹☹

„Vjazd bicyklov na Kuchajdu je zakázaný! “ 😊

25.07.2024

Samozrejme, je to správne … ja som tam ale dnes ráno napriek tomu vošiel, pretože ešte sa tam nepohyboval skoro nikto, takže sa mi nezdalo celkom zmysluplné zosadnúť z bicykla a tlačiť ho preto, aby som mojou pomalou jazdou neohrozil nejakých chodcov … 😊 Napriek tomu ma na tento zákaz upozornili hneď traja ľudia, jedna žena a dvaja robotníci … píšem [...]

Sloboda nie je anarchia ☹

10.07.2024

Kto ale vyrástol v neslobode, čo je v totalitách a postotalitách a teda aj na Slovensku normálne, ten nevie ako vyzerá skutočná sloboda … z jeho pohľadu vnútorne neslobodného človeka je to vtedy, keď si môže robiť čo chce, kedy chce a ako chce … a to je presne to, čoho sme na Slovensku svedkami … súčasná vládna koalícia si robí čo sa jej práve [...]

Strážni psi demokracie.

26.06.2024

Sú to slobodné médiá, nezávislé súdnictvo a polícia, samozrejme tiež nezávislá … ale všetky tieto zložky v súčasnosti ovládli strany, ktoré po posledných voľbách vytvorili vládu … a tie robia to, čo je v totalitách „normálne“ … ale v demokraciách neprípustné … robia všetko preto, aby strážnych psov demokracie „uspali“, čiže zahubili [...]

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.