Založ si blog

Archív: máj, 2021

„Veľmi milí ľudia“.

Na Slovensku žije mnoho takýchto ľudí …. človek by povedal, že Slovensko je ich „liahňou“…úsmevy na všetky strany, ochota pomôcť atď. …. s výnimkou požičania peňazí 🙂 Milí sú, ale len dovtedy, kým ich to nič nestojí …. kým sa nestretnú s nejakým iným názorom a nebodaj aj s nejakým kritickým. Táto tak trochu prehnaná milota je bohužiaľ ale len […]

Pokračovanie článku

A teraz niečo o mne.

V mojom predchádzajúcom blogu uviedla jedna čitateľka v komentári, že tie moje myšlienky sú vlastne len taká moja projekcia. V jednom inom mojom blogu som už kedysi spomenul, že všetko čo tu píšem o hlúposti vychádza zo mňa, z mojich vlastných chýb, problémov a nedostatkov … z mojej vlastnej hlúposti o ktorej som kedysi nič nevedel, ale počas ôsmich rokov […]

Pokračovanie článku

„Som dedko, ktorý viedol riadny život“, tvrdil v obhajobe Dušan Kováčik

05. 2021 17:00 | BRATISLAVA/TV Markíza Ach ach …. čím je človek hlúpejší, tým menej si to uvedomuje …. a tým za múdrejšieho sa považuje. Preto sa za múdreho považuje každý … aj deti, manuálne pracujúci, dokonca aj bezdomovci a väzni …. nezvyknutí učiť sa a ani rozmýšľať. O čom človek nič nevie, o tom ani nevie že to vôbec existuje […]

Pokračovanie článku

Takmer polovica Slovákov nie je spokojná s kvalitou demokracie, opak si myslia najmä mladší

05. 202109:11Slovensko Aktuálne správy Aktuálne správy z lokality Slovensko A ani nemôžu …. pretože Slovensko je posttotalitná krajina, v ktorej je neustály dopyt po nejakej „súcej“ posttotalitnej strane …. kedysi to bolo HZDS, neskôr Smer, SNS …. potom aj Kotleba … no a najnovšie tzv. „Hlas“☹. Tu sa za silného považuje ten, kto […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.