Založ si blog

Archív: november, 2022

„Patrioty na Ukrajinu? Ať to impotenti z NATO ani nezkoušejí, vyhrožuje Medvěděv. „

Novinky.cz, dnes 10:09, Daniel Drake Totálny hlupák je o.i. zároveň aj človek s narušeným vzťahom k iným ľuďom … nikomu neverí, nikoho nechápe a teda ani neuznáva ☹ je chorobne nezodpovedný, takže on nikdy za nič nemôže … na vine sú vždy tí druhí … „to ja nie, to oni“ ☹ Magor s takýmto jednoduchým, čiernobielym, totalitným „videním“ je […]

Pokračovanie článku

„Vianočná revolúcia na Slovensku: Obchody končia s predajom živých kaprov. Ľudia sa búria, ignorujú to najdôležitejšie“.

HN, Brainee, 27.11.2022 Keď som sa začítal do tejto správy, postupne mi začínalo dochádzať, že som narazil na správu – perlu … na vzácnosť mimoriadnej kvality, ktorá sa vyskytne len raz za určitý dlhý čas … a ani sa mi nechcelo veriť, že po neustálych záplavách zlých – negatívnych správ, po ktorých je človek všetkým znechutený sa našla jedna taká, […]

Pokračovanie článku

„Blaváci“ : -(

Do nášho hlavného mesta sa môže z regiónov prisťahovať prakticky ktokoľvek … a jediné čo k tomu potrebuje je určitá suma na vyriešenie svojho bývania … preto sa do Bratislavy sťahuje každý kto chce a môže … a tento proces prebieha neustále … každý rok tu prúdia masy mladých, ktorí tu prichádzajú študovať … a mnohí z nich tu po […]

Pokračovanie článku

„Drsný vzkaz vagnerovců. Prigožin posílá europoslancům obří krvavé kladivo“.

iDnes.cz, 24. listopadu 2022 12:20, aktualizováno 13:24 Obyčajne keď zavesím na internet nejaký môj nový blog, tak na chvíľu podľahnem ilúzii, že všetko čo som chcel som už povedal … a že teda minimálne nejakú dlhšiu dobu sa nebudem musieť znova namáhať písaním ☹ svet je ale taký dodrbaný, že každú chvíľu vyskočí nejaká nová hov […]

Pokračovanie článku

Demonštrácia pred prezidentským palácom 17. 11. ☹

Včera som sa pohyboval na bicykli v centre a z Hodžovho námestia pred prezidentským palácom som začul zvuky nejakej protestnej akcie … zamieril som tam, aby som zistil, či sa tam náhodou nekoná niečo, čo by mi nemalo ujsť … ale našťastie malo, nekonalo sa tam nič, čo by pre mňa malo nejakú hodnotu … ☹ Započúval som sa do prejavu rečníka a po chvíli som […]

Pokračovanie článku

„Každý vie najlepšie, kto je“ ☹

Jedna moja suseda, ktorá sa do Bratislavy prisťahovala z Hornej Oravy včera preniesla medzi rečou ako úplnú samozrejmosť tento „logický“ nezmysel. Múdrosť je drahá, hlúposť je zadarmo, … takže čo všetko sa musí človek naučiť, koľko svojich chýb a nedostatkov si musí priznať … a aká úroveň vzdelania je potrebná na to, aby človek skutočne vedel […]

Pokračovanie článku

„Trans lidé jsou tím, kým říkají“, hovorí herečka Emma Watsonová ☹ Spisovatelce Rowlingové hrozí smrtí kvůli názoru na transgender osoby.

iDnes, 3. listopadu 2022 9:18 Keď je niekto mimoriadne hlúpy, absolútne si to nedokáže uvedomiť … a často je na tom tak zle, že sa stáva až bohorovným … naivne verí, že všetko čo si on – v tomto prípade ona myslí je pravda … takže všetky iné názory sa tým stávajú automaticky nesprávne … takže načo sa nimi vôbec zaoberať, však áno […]

Pokračovanie článku
764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 108
Celková čítanosť: 316389x
Priemerná čítanosť článkov: 2930x

Autor blogu

Kategórie