Založ si blog

Archív: november, 2023

„Mikuláš odmení všetky poslušné detičky“ ☹

Túto „múdru“ myšlienku som zaregistroval v Živej panoráme na „Dvojke“ … takže zase sa našlo niečo, čo ma na tejto našej „rodnej hrude“ tak „trochu“ nadhodilo … Áno áno … v totalitách nejde o pravdu, ale len o primitívne a teda o nesprávne hodnoty … o moc na jednej strane … a teda o „poslušnosť“ na tej druhej … a to […]

Pokračovanie článku

Dve trúby za volantom ☹

Že je Slovensko krajina neobmedzených nemožností sa prejavilo aj pri posledných voľbách a pred dvoma hodinami som to zažil aj na vlastnej koži … keď som prechádzal na bicykli popri rade vozidiel ktoré stáli na semaforoch, tak sa zrazu na jednom z nich na strane „spolujazdkyne“ otvorili dvere a ja tak, ako som bol rozbehnutý, som sa na nich rozpleštil … ☹ Bol […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.