Založ si blog

„Vianočná revolúcia na Slovensku: Obchody končia s predajom živých kaprov. Ľudia sa búria, ignorujú to najdôležitejšie“.

HN, Brainee, 27.11.2022

Keď som sa začítal do tejto správy, postupne mi začínalo dochádzať, že som narazil na správu – perlu … na vzácnosť mimoriadnej kvality, ktorá sa vyskytne len raz za určitý dlhý čas … a ani sa mi nechcelo veriť, že po neustálych záplavách zlých – negatívnych správ, po ktorých je človek všetkým znechutený sa našla jedna taká, po ktorej sa mi aspoň trochu znova začína obnovovať viera v človeka …

Jedna životná skúsenosť hovorí … „je to pravda odveká, boj sa šelmy človeka … takže tento prejav skutočnej ľudskosti mi pripomenul, že ešte nie je všetko stratené … že Boh je neustále prítomný … aj keď nie je priamo viditeľný … takže pravda nakoniec skôr či neskôr zvíťazí

Ja som z etických dôvodov už vyše 20 rokov vegán … a aj hmyz ktorý sa mi dostane do bytu odchytávam do krabičky a pripravím si ju vedľa dverí tak, aby som ju mal pri vychádzaní po ruke a mohol ho vonku vypustiť …

Takéto niečo asi znie na Slovensku podozrivo … ja som ale počas môjho života prešiel dlhým vývojom, takže nakoniec som sa dopracoval k myšlienkam budhizmu, ktoré sa mi ukazujú ako tie najbližšie k Bohu … veľa som si vytrpel od môjho otca psychopata, takže som sa stal citlivým voči nespravodlivosti, voči utrpeniu … nechcem robiť iným to, čo nechcem aby oni robili mne …takže  žiadna pomsta … žiadna „spravodlivá odplata“ tak, ako sa táto hlúposť valí z pochybných amerických krvákov … ☹

Žiadne parazitovanie na inýchani na iných živých tvoroch nie tak, ako je to bohužiaľ vo svete a obzvlášť na Slovensku normálne … žiadna „tradičná“ slovenská „zabíjačka“ ☹

Kapre sú len prvou lastovičkou, ale verím že určite nie tou poslednou … smrť je síce súčasťou života, ale to nie je to o čo Bohu ide … o zabíjanie … jemu ide o život … takže zabíjanie je ničenieto veru nie je to, čo on odmeňuje … ale celkom určite trestá … pomaly, ale isto, je to len otázkou času.

Správa o duševnom stave slovenskej spoločnosti 😊

24.03.2024

Prvé kolo prezidentských volieb dopadlo nad očakávania dobre … to asi nečakal nikto … a je v úplnom rozpore so všetkými predvolebnými prieskumami, našťastie😊 akoby si veľa voličov, ktorí v parlamentných voľbách zvolili súčasnú vládu uvedomilo, že až také jednoduché to nebude, že sa vlastne „tak trochu“ unáhlili, takže v týchto voľbách sa [...]

„Naše“ – slovenské medvede ☹

21.03.2024

Slováci majú za sebou tisíc rokov poroby a 40 rokov života v neslobode, čo je dosť dlho na to, aby sa to prejavilo … a to obzvlášť tam, kde sa rozhoduje o tom, kto z človeka vyrastie, aké základy do života vlastne dostane. „Klasická“ slovenská „výchova“ je práve preto založená na neslobode a teda aj na nezodpovednosti, pretože to sú dve strany jednej [...]

Kanibalizmus na Slovensku ☹

18.03.2024

Hlúposť je zadarmo, nebolí, takže dlhodobo si nie je vôbec uvedomovaná … a u väčšiny ľudí nikdy … hlúpi sa narodili, hlúpo žili a hlúpo a teda často aj zbytočne zomreli … V čom sa hlúposť prejavuje asi najviac, je strava … každý priam idiotsky verí, že práve on je ten, ktorý sa stravuje správne, striedmo a v podstate zdravo … atď. [...]

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 108
Celková čítanosť: 316352x
Priemerná čítanosť článkov: 2929x

Autor blogu

Kategórie