Založ si blog

„Blaváci“ : -(

Do nášho hlavného mesta sa môže z regiónov prisťahovať prakticky ktokoľvek … a jediné čo k tomu potrebuje je určitá suma na vyriešenie svojho bývania … preto sa do Bratislavy sťahuje každý kto chce a môže … a tento proces prebieha neustále … každý rok tu prúdia masy mladých, ktorí tu prichádzajú študovať … a mnohí z nich tu po skončení štúdia aj zostávajú …

Dôsledok je ten, že viac než polovica „Blavákov“ sú v skutočnosti prisťahovalci, ľudia, ktorí sa tu nenarodili … a z nich viac než polovica je východu … z východného Slovenska. Zostávajú tu nie preto, lebo doma by bol ich život lepší … ale preto, lebo je to práve naopak … takže sa často jedná o prisťahovalcov z tých najzaostalejších, najchudobnejších regiónov … a do nášho hlavného mesta si so sebou neprinášajú viac múdrosti, viac dobra než je to tu bežné … ale obyčajne bohužiaľ viac zaostalosti,  viac nezodpovednosti a teda aj viac starého totalitného myslenia, ktorým sa nedá hľadať pravda, pretože totality sú založené na absolútnej neúcte k pravde a teda aj k iným názorom … a teda aj k iným ľuďom 🙁 práve preto v regiónoch vždy vyhrávajú posttotalitné strany … kedysi HZDS, neskôr Smer, Hlas, Kotleba a pod.

Ja som sa pred pár rokmi bohužiaľ presťahoval v Bratislave do inej časti, do bývalej robotníckej štvrte, do domu v ktorom je len 9 bytov a v troch z nich bývajú prisťahovalci z dedín na Hornej Orave … 🙁 takže bývanie v tomto dome sa stalo pre mňa zlým snom … ja tu nebývam, ja tu len vegetujem … len tu prežívam a robím všetko preto, aby som odtiaľto vypadol čím skôr … za prvé dva roky som tu podal už tri trestné oznámenia … jedno za napadnutie priamo u mňa doma (!!!) a jedno na páchateľovu matku, ktorá je duševne chorá, v noci nespáva, budí ma a vykrikuje na mňa spoza steny, aby „som si to dal tichšie“ … má halucinácie 🙁 … a občas mi niekoľkokrát v noci zazvoní a zdrhne …  kade chodí, tade sa na mňa sťažuje … a keďže viacerí v dome na tom vôbec nie sú dobre, sú schopní veriť viac jej než mne … 🙁

Toľko starého, chorého totalitného myslenia, ktorého sa skoncentrovalo v tomto dome  spôsobuje to, že tu bývajú nielen smeráci, ale minimálne jeden sympatizant hnutia, smerujúceho k potláčaniu základných ľudských práv, obdivovateľ právoplatne odsúdeného extrémistu Mazureka … a aby toho ani náhodou nebolo málo, tak aj podporovateľ Putina … a teda aj vojny na Ukrajine … človek s extrémnym spôsobom myslenia – extrémista 🙁

Kvôli takýmto ľuďom je Slovensko tam kde je … a keď takíto „Blaváci“ … s bratislavskou ŠPZ pricestujú niekam mimo Bratislavy, tak potrebujú dokazovať sebe a aj iným, akí sú oni „úžasní Blaváci“ … takže ľudia v regiónoch ktorí tomu nerozumejú si vytvárajú nesprávny, pomýlený … a „samozrejme“ negatívny obraz o Bratislave a teda aj o „Blavákoch“…

Ja o tom niečo viem, pretože aj ja som prisťahovalec z mesta na strednom Slovensku, takže môžem porovnávať … aj ja som mal kedysi podobné prisťahovalecké sklony 🙂 treba ale samozrejme dodať aj to, že byť rodeným Blavákom nemusí znamenať vôbec nič … nie je to záruka ničoho … pretože veci prosto nie sú čiernobiele …

O čo ale skutočne ide je to, že nerovnováha medzi hlavným mestom a regiónmi sa neustále zväčšuje … čo vytvára do budúcnosti takmer neriešiteľný problém … vzdelanostná úroveň, úroveň myslenia v regiónoch klesá … a teda sa tam aj zväčšuje neschopnosť rozpoznať dobro od zla … hlúposť od múdrosti a pod. … čo v budúcnosti určite spôsobí na Slovensku ďalšie, dodatočné problémy … ako keby ich tu aj bez toho nebolo málo … tiká tu časovaná bomba … takže Slovensko sa ešte stále „neodrazilo“ od dna … ešte stále „nerušene“ klesá …  🙁

V Iráne sa spustili oslavy po útoku na Izrael.

14.04.2024

Z Blízkeho východu sa nikdy v dohľadnej dobe nešírila do sveta múdrosť, ale práve naopak … vždy to bol tzv. nepokojný región … veľmi jemne povedané … Čím je niekto hlúpejší, tým menej si to dokáže uvedomiť, takže tí celkom najhlúpejší si ju neuvedomujú vôbec … preto obidve, tzv. zúčastnené strany sú si skalopevne isté, že právo [...]

Newsfilter: Pellegrini sľuboval pokoj a zmier, prišla ešte väčšia nenávisť.

11.04.2024

KomentáreDenník Na ďalší39 Totality a posttotality sú kráľovstvá krivých zrkadiel, kde to čo je hore sa javí ako to dole a naopak … kde sa obeť mnohým javí ako agresor a naopak … kde v žiadnom prípade nejde o pravdu ale len o to, čo sa komu práve hodí … a je to to, čomu sa mu najpohodlnejšie verí … čo zodpovedá jeho pokrivenej optike, [...]

Správa o duševnom stave slovenskej spoločnosti 😊

24.03.2024

Prvé kolo prezidentských volieb dopadlo nad očakávania dobre … to asi nečakal nikto … a je v úplnom rozpore so všetkými predvolebnými prieskumami, našťastie😊 akoby si veľa voličov, ktorí v parlamentných voľbách zvolili súčasnú vládu uvedomilo, že až také jednoduché to nebude, že sa vlastne „tak trochu“ unáhlili, takže v týchto voľbách sa [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.