Založ si blog

Demonštrácia pred prezidentským palácom 17. 11. ☹

Včera som sa pohyboval na bicykli v centre a z Hodžovho námestia pred prezidentským palácom som začul zvuky nejakej protestnej akcie … zamieril som tam, aby som zistil, či sa tam náhodou nekoná niečo, čo by mi nemalo ujsť … ale našťastie malo, nekonalo sa tam nič, čo by pre mňa malo nejakú hodnotu … ☹

Započúval som sa do prejavu rečníka a po chvíli som si opäť uvedomil, že hlúposť je zadarmo, ale pravda je drahá … rečníkovi bolo „jasné“ že ten dobrý je ten on ☹ … a tí zlí sú „jedine možne“ tí druhí … ☹ opäť tá klasická slovenská natvrdlosť, zabednenosť, nezodpovednosť, pýcha a teda aj malosť … opäť nič nové … a lepšie … ale stále len to staré totalitné myslenie, ktorým sa nedá hľadať pravda … a rečník si o.i. „vypomáhal“ aj vulgarizmami ☹… „metal“ hromy a blesky na súčasnú vládu …

No áno … nie je to bohviečo … ale stále lepšie než to, čo tu bolo predtým … a stále lepšie než to, čo by sa tu opäť „rado“ dostalo k moci … tento človek evidentne nechápal, že každá krajina má len takú vládu, akú si zaslúži … a to, že on sám seba považuje za lepšieho než sú ostatní  nie je preto, že by sa „práve jemu“ dostalo lepšej výchovy a kvalitnejšieho vzdelania než ostatným … ale len preto, lebo je na tom ešte horšie než ostatní … zažil ešte viac ponižovania v detstve, takže sa mu vytvoril ešte „robustnejší“ komplex nadradenostičo je len druhá strana komplexu menejcennosti … ☹

Ukazovať prstom na druhých dokáže hocikto … na seba len málokto … a to je to, kvôli čomu je Slovensko (ale nielen ono) tam, kde je … našťastie ľudí ktorých zaujímali „geniálne“ myšlienky tohto človeka bolo len minimum … čo je fajn … Slovensko sa predsa len, aj keď len po milimetroch niekam posúva … veď aj v posledných voľbách sa to ukázalo, keď extrémisti neuspeli …

Neviem, kto tam tú protestnú akciu usporiadal … a ani ma to nezaujímalo … veď postupne bude ľuďom predsa len dochádzať, že to čo je lacné, nie je vzácnetakže riadiť sa tým, čo sa počúva ľahko a ľahko sa tomu aj verí asi nebude tá správna cesta … pretože ako už vieme, pravda je drahá … ale hlúposť je zadarmo.

„Vjazd bicyklov na Kuchajdu je zakázaný! “ 😊

25.07.2024

Samozrejme, je to správne … ja som tam ale dnes ráno napriek tomu vošiel, pretože ešte sa tam nepohyboval skoro nikto, takže sa mi nezdalo celkom zmysluplné zosadnúť z bicykla a tlačiť ho preto, aby som mojou pomalou jazdou neohrozil nejakých chodcov … 😊 Napriek tomu ma na tento zákaz upozornili hneď traja ľudia, jedna žena a dvaja robotníci … píšem [...]

Sloboda nie je anarchia ☹

10.07.2024

Kto ale vyrástol v neslobode, čo je v totalitách a postotalitách a teda aj na Slovensku normálne, ten nevie ako vyzerá skutočná sloboda … z jeho pohľadu vnútorne neslobodného človeka je to vtedy, keď si môže robiť čo chce, kedy chce a ako chce … a to je presne to, čoho sme na Slovensku svedkami … súčasná vládna koalícia si robí čo sa jej práve [...]

Strážni psi demokracie.

26.06.2024

Sú to slobodné médiá, nezávislé súdnictvo a polícia, samozrejme tiež nezávislá … ale všetky tieto zložky v súčasnosti ovládli strany, ktoré po posledných voľbách vytvorili vládu … a tie robia to, čo je v totalitách „normálne“ … ale v demokraciách neprípustné … robia všetko preto, aby strážnych psov demokracie „uspali“, čiže zahubili [...]

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.