Založ si blog

„Veselá príhoda“ : -(: -(

Tento štvrtok som v jednej lekárni zažil jednu veľmi „veselú príhodu „ 🙁

Už na vstupných dverách víta návštevníkov oznam o povinnosti nasadiť si rúško … keďže sme ale na Slovensku, kde je úcty ako šafránu, tak niektorí si ho nasadili , ale niektorí nie … a personál lekárne k tomu zaujal len pasívny – a teda nezodpovedný postoj … oni síce rúška nasadené majú, ale zákazníkov bez rúšok na túto povinnosť neupozorňujú 🙁 („akí sme my ale tolerantní, no nie?“ 🙁 )

Poslaním ľudí je si navzájom pomáhať … to znamená že na to, aby išiel vývoj dopredu treba aj niečo urobiť … takže keď vidím niekoho že robí niečo nesprávne, tak nemám začať hrať jeho hru a spolu s ním prestierať, že nič nevidím … že všetko je v poriadku, keď v skutočnosti nie je … že niet čo riešiť tak, ako sa to dialo kedysi v socializme – v totalite … ale mám ho na chybu upozorniť … pretože kto o probléme vie a nerieši ho, stáva sa jeho súčasťou … a preto vzniklo na svete toľko zla, pretože „dobrí“ ľudia pri jeho vzniku mlčali … takže ako ľudia vo svojom poslaní pomáhať si navzájom zlyhali 🙁

Ja sa práve preto snažím nestávať sa súčasťou problémov iných, takže ľudí vstupujúcich do lekárne bez rúška som sa snažil na povinnosť nasadiť si ho čo najcitlivejšie upozorniť … počkal som si na ich pohľad a potom som si na to svoje len poklopal prstom.

Tým normálnejším to stačilo a rúško si síce neradi, ale predsa len nasadili … ale v duchu si o mne určite pomysleli svoje … a určite pritom necítili vďačnosť za to, že som im práve pomohol 🙂 ale len to, čo pritom vždy cítia ľudia so starým totalitným myslením … že každý kto má iný názor sa mýli … a každý kto by ma chcel kritizovať … poučovať … „naprávať“ 🙁 je môj nepriateľ … pretože môj komplex nadradenosti mi hovorí, že ten dobrý, lepší než tí druhí som ja 🙁 a ako tak slobodne sa cítim len vtedy, keď si môžem robiť čo chcem, kedy chcem a ako chcem … 🙁

Na to, aby som bol skutočne lepší … a „mal vždy pravdu“ som síce nič neurobil, ale to ma nezaujíma … pretože moje nelogické, iracionálne, lacné „myslenie“ pravda nezaujíma … mňa zaujíma len to, čomu sa mi ľahko a ešte lepšie najľahšie verí … že práve mne spadla múdrosť sama z neba, takže na rozdiel od tých druhých  sa už nemusím namáhať … nemusím sa učiť, nemusím rozmýšľať … nemusím rešpektovať iné názory … veď načo, keď aj tak sú nesprávne 🙁

Takže nakoniec do lekárne vstúpil presne takýto neprispôsobivý, problematický človek – egomaniak … a asi nebudem ďaleko od pravdy keď poviem, že bol do určitej miery psychicky narušený … takže to, čo začalo nevinným poklopaním si po mojom rúšku nakoniec skončilo tak, že po hádke ten človek prebehol lekárňou a vrhol sa na mňa :-(:-(

Psychický stav Slovákov je v skutočnosti veľmi zlý … pod ich fasádou normálnosti … akože pohody …  pretvárky sa skrýva veľa nediagnostikovaných a teda ani neliečených psychických problémov, spôsobených hrubým, bezohľadným nátlakom „rodičov“ … ktorí svoje potreby nadradzujú nad potreby dieťaťa, zneužívajú svoje postavenie a nútia deti, aby sa im maximálne prispôsobovali … aby tancovali tak, ako oni pískajú … a pritom si myslia, že keď naplnili ich základné, fyziologické potreby, tak im už „dali všetko“ 🙁

O tejto téme by sa dalo písať prakticky donekonečna, pretože Slovensko je v mnohých ohľadoch pole neorané … pomaly sa z útoku tohto blázna spamätávam, ale moja viera v ľudí … v Slovákov sa tým pádom do budúcnosti bohužiaľ ešte viac zhoršila … 🙁

V Iráne sa spustili oslavy po útoku na Izrael.

14.04.2024

Z Blízkeho východu sa nikdy v dohľadnej dobe nešírila do sveta múdrosť, ale práve naopak … vždy to bol tzv. nepokojný región … veľmi jemne povedané … Čím je niekto hlúpejší, tým menej si to dokáže uvedomiť, takže tí celkom najhlúpejší si ju neuvedomujú vôbec … preto obidve, tzv. zúčastnené strany sú si skalopevne isté, že právo [...]

Newsfilter: Pellegrini sľuboval pokoj a zmier, prišla ešte väčšia nenávisť.

11.04.2024

KomentáreDenník Na ďalší39 Totality a posttotality sú kráľovstvá krivých zrkadiel, kde to čo je hore sa javí ako to dole a naopak … kde sa obeť mnohým javí ako agresor a naopak … kde v žiadnom prípade nejde o pravdu ale len o to, čo sa komu práve hodí … a je to to, čomu sa mu najpohodlnejšie verí … čo zodpovedá jeho pokrivenej optike, [...]

Správa o duševnom stave slovenskej spoločnosti 😊

24.03.2024

Prvé kolo prezidentských volieb dopadlo nad očakávania dobre … to asi nečakal nikto … a je v úplnom rozpore so všetkými predvolebnými prieskumami, našťastie😊 akoby si veľa voličov, ktorí v parlamentných voľbách zvolili súčasnú vládu uvedomilo, že až také jednoduché to nebude, že sa vlastne „tak trochu“ unáhlili, takže v týchto voľbách sa [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.