Založ si blog

Dve trúby za volantom ☹

Že je Slovensko krajina neobmedzených nemožností sa prejavilo aj pri posledných voľbách a pred dvoma hodinami som to zažil aj na vlastnej koži … keď som prechádzal na bicykli popri rade vozidiel ktoré stáli na semaforoch, tak sa  zrazu na jednom z nich na strane „spolujazdkyne“ otvorili dvere a ja tak, ako som bol rozbehnutý, som sa na nich rozpleštil … ☹

Bol to taký náraz, že v prvom okamihu som si pomyslel, že s bicyklom je koniec a čo je so mnou sa ešte uvidí …

Keď píšem tieto riadky, tak ma „fajn“ pichá v ľavom ramene … a s bicyklom musím ísť do servisu, pretože na prednom kolese je osmička … takže zajtra musím zmeniť plány, pretože budem bez bicykla …

Je jasné, že podobné nehody sa dejú všade … ale súčasne viem aj to, že v Európe nie je až tak veľa krajín, v ktorých je toľko hlúposti ako tu … tie dve na mňa po náraze čumeli a páchateľka sa zmohla len na otázku, či som v poriadku … ☹ a bez ospravedlnenia vypadla z auta …

Dopravní policajti najlepšie vedia, aký je pomer medzi vodičkami a počtom dopravných nehôd, ktoré spôsobia … je samozrejme oveľa horší než pri mužoch … či sa to niekomu páči alebo nie …

Hovorí sa, že vraj ženy jazdia opatrnejšie než muži … ja si to teda rozhodne nemyslím … podľa mňa jazdia len ustráchanejšie, čo nie je to isté … takže stačí málo na to, aby spôsobili nehodu … túto jednoduchú horeuvedenú vôbec nenapadlo si najskôr overiť, či môže otvoriť dvere … a to nebolo po prvýkrát … už sa mi raz stalo to isté a tiež bola za tým žena, ale vtedy som ešte stihol zabrzdiť …

Ten kto je zahľadený sám do seba, kto myslí len sám na seba a na to, čo chce on … ten sa správa ako slon v porceláne … a ako by niekto povedal “zdravo sebavedome“ … tzv. asertívne … ale to len tak na „slovenský spôsob“ … a ako sa vyjadril jeden môj známy na margo výsledkov volieb … „títo to tu do troch mesiacov zničia“ … s čím sa dá len smutne súhlasiť.

Takže … od nárazu do dverí auta som sa „veľmi plynulo“ 😊 dostal až k súčasnej vláde … ale veď všetko so všetkým súvisí, no nie? … 😊☹

V Iráne sa spustili oslavy po útoku na Izrael.

14.04.2024

Z Blízkeho východu sa nikdy v dohľadnej dobe nešírila do sveta múdrosť, ale práve naopak … vždy to bol tzv. nepokojný región … veľmi jemne povedané … Čím je niekto hlúpejší, tým menej si to dokáže uvedomiť, takže tí celkom najhlúpejší si ju neuvedomujú vôbec … preto obidve, tzv. zúčastnené strany sú si skalopevne isté, že právo [...]

Newsfilter: Pellegrini sľuboval pokoj a zmier, prišla ešte väčšia nenávisť.

11.04.2024

KomentáreDenník Na ďalší39 Totality a posttotality sú kráľovstvá krivých zrkadiel, kde to čo je hore sa javí ako to dole a naopak … kde sa obeť mnohým javí ako agresor a naopak … kde v žiadnom prípade nejde o pravdu ale len o to, čo sa komu práve hodí … a je to to, čomu sa mu najpohodlnejšie verí … čo zodpovedá jeho pokrivenej optike, [...]

Správa o duševnom stave slovenskej spoločnosti 😊

24.03.2024

Prvé kolo prezidentských volieb dopadlo nad očakávania dobre … to asi nečakal nikto … a je v úplnom rozpore so všetkými predvolebnými prieskumami, našťastie😊 akoby si veľa voličov, ktorí v parlamentných voľbách zvolili súčasnú vládu uvedomilo, že až také jednoduché to nebude, že sa vlastne „tak trochu“ unáhlili, takže v týchto voľbách sa [...]

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.