Založ si blog

„Vjazd bicyklov na Kuchajdu je zakázaný! “ 😊

Samozrejme, je to správne … ja som tam ale dnes ráno napriek tomu vošiel, pretože ešte sa tam nepohyboval skoro nikto, takže sa mi nezdalo celkom zmysluplné zosadnúť z bicykla a tlačiť ho preto, aby som mojou pomalou jazdou neohrozil nejakých chodcov … 😊

Napriek tomu ma na tento zákaz upozornili hneď traja ľudia, jedna žena a dvaja robotníci … píšem o tom, preto, lebo keby mali so sebou viac tašiek, tak by som povedal, že to boli bezdomovci … a to celé ma teda dosť zaskočilo … 😊 ja som totiž pomerne aktívny bloger a teda nie som príliš zvyknutý na to, aby mňa niekto poučoval 😊 no, ale ako sa hovorí, nikto nie je taký múdry ako sa to jemu samému zdá, takže nikto nie je na tom tak dobre, aby mu už nemal kto čo povedať … a teda ani mne nie …

Z toho usudzujem, že napriek tomu kto sa práve snaží „riadiť“ Slovensko  … a akým Smerom … tak predsa len vývoj aspoň v niečom ide dopredu … keď už aj takéto typy ľudí od akých by som to nečakal vedia o tomto zákaze a ani sa neboja vysloviť ho nahlas … veď stále totiž platí, že pravda skôr či neskôr zvíťazí … že vývoj ide dopredu, aj keď na Slovensku systémom „jeden krok dopredu a dva dozadu“ … ale čo sa dá robiť … 40 rokov totality a 1000 rokov poroby spôsobili škody, z ktorých sa budeme spamätávať možno tiež rovnako dlho … ale na Slovensku je to tak 😊 ☹

 

„Štát môže špehovať všetky mobilné zariadenia, zrejme kúpil nástroj Pegasus“ ☹

04.09.2024

Môj Android, Lenka Ivančíková, Včera o 20:06 „Na Pegasus doplatili stovky politikov aj kritikov vlád po celom svete, malo by ísť o neslávne známy Pegasus. Riešenie od izraelskej firmy NSO Group, okolo ktorého bol v roku 2021 škandál. Zistilo sa, že množstvo politikov po celom svete sa stalo obeťami sledovania cez tento softvér, vrátane vtedajších kritikov maďarskej a [...]

„Kolik dezinformací umíš, tolikrát si Robertem“ ☹.

01.09.2024

Medium.cz, Richard Pokorný, 30.8.2024, 12,14. „Ficova proruská vládní koalice „národních konzervativců“ devastuje Slovensko, které se na rozdíl od Ukrajiny obrací k Rusku čelem zcela dobrovolně. Nedopusťme stejný scénář i v naší zemi. Výroky představitelů proruské vládní koalice na Slovensku jsou dlouhodobě hitparádou účelových tvrzení, polopravd, lží, a [...]

„Treba brať ľudí takých, akí sú“ ☹

18.08.2024

Preboha, len to nie … to by ešte chýbalo … nemusím sa učiť, nemusím rozmýšľať, nemusím si priznávať svoje chyby a teda ani odstraňovať svoje nedostatky a teda ani sa vyvíjať, ale stačí mi už len pohodlne, pasívne, neuvedomovane, domýšľavo a „samozrejme“ celkom nezodpovedne sa nechať unášať prúdom … nemusím žiť v súlade so zákonom [...]

H5N1, vtáčia chrípka

V USA majú prvý prípad vtáčej chrípky bez potvrdeného kontaktu so zvieraťom

07.09.2024 18:49

Dospelého pacienta prijali do nemocnice, kde dostal antivírusové lieky proti chrípke. Po zotavení bol prepustený.

pápež františek

Pápež vyzval v Papue-Novej Guinei na ukončenie kmeňových konfliktov

07.09.2024 17:25

Narastajú obavy, že zastavená snaha o nezávislosť ostrova Bougainville by mohla znova rozpútať občiansku vojnu.

tajfún Jagi

Supertajfún Jagi zasiahol Vietnam, hlásia obete. V Číne po sebe zanechal spúšť

07.09.2024 16:46

Tajfún je podľa vietnamských meteorológov jeden z najsilnejších v regióne za ostatné desaťročie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda zaútočila na veliteľské centrum Hamasu v Pásme Gazy

07.09.2024 15:24

Počas útoku zahynulo najmenej osem ľudí a ďalších 15 osôb utrpelo zranenia.