Založ si blog

Youtube zrušil kanál Igora Bukovského. Dva a pol roka ho používal v rozpore s pravidlami.

SME, Martin Hodás, externý prispievateľ

Rozmýšľal som, či sa mám k tejto správe ozvať, ale nakoniec som sa rozhodol že áno … kedysi dávno som totiž chodil k nemu na konzultácie a navyše pochádzame aj z toho istého mesta, z Martina, takže sme vyrástli v tom istom prostredí …  preto toho máme dosť veľa spoločného, čo mi umožňuje vidieť ho do určitej miery reálnejšie a teda aj pravdivejšie.

Igor Bukovský je bývalý československý reprezentant v plávaní, čiže človek orientovaný na seba, je to vlastne egocentrik … a je aj výkonovo orientovaný, čo znamená, že pocit vlastnej hodnoty, vlastnej dôležitosti odvodzuje od výkonov ktoré podávaak má pravdu vždy, tak z jeho pohľadu má on ako človek vysokú hodnotu … a ak ju nemá vždy, tak nemá žiadnu, čo považuje za svoju slabosť, za svoje zlyhanie a jeho jednoduché čiernobiele, regionálne totalitné myslenie, založené na myšlienkovej masturbácii, na krížení vlastných myšlienok navzájom inú možnosť ani neuznáva.

Takouto nedemokratickou životnou filozofiou sa ale pravda hľadať nedá, pretože tá sa rodí v diskusii a teda aj v demokracii … do tej sme sa ale bohužiaľ ani on a ani ja nenarodili, preto on … a kedysi ani ja nevie, ako sa hľadá správne, ako vyzerá a vlastne ani nevie, že vôbec existuje … pre neho je pravda to, čo mu práve vyhovuje … tak, ako kedysi aj mne.

Je jasné, že v detstve zažil veľa zlého, jeho myšlienky, názory, pocity a túžby jeho rodičov nezaujímali tak, ako kedysi ani tých mojich, „oni mali vždy pravdu“, takže chyba bola vždy v ňom … a on po nich tiež prebral tento nesprávny postoj k iným názorom a teda aj k iným ľuďom … je negatívny, až taký konšpiratívny, jeho rodičia totiž využívali strach ako výchovnú metódu, takže ten mu našepkáva, že stále je obklopený akýmisi zlými ľuďmi, ktorí chcú ostatným zle … preto na druhých vidí len samé chyby … a aká to náhodička, na sebe žiadne … a z tohto pohľadu je to také typické Slováčisko, je to vlastne „náš človek“ 😊☹

Pravda je ale aj to, že mi s mojou životosprávou pomohol tak, ako by to nedokázal žiadny iný lekár … takže v tomto smere na neho nedám dopustiť … práve preto bolo pre mňa také ťažké rozhodnúť sa napísať tento článok … vždy ale platilo, platí a aj bude platiť že „pravda nadovšetko“ … síce na Slovensku až oveľa neskôr, za nejakých 100 – 200 rokov, ale božie mlyny melú pomaly, ale isto 💪🙏👍

„Vjazd bicyklov na Kuchajdu je zakázaný! “ 😊

25.07.2024

Samozrejme, je to správne … ja som tam ale dnes ráno napriek tomu vošiel, pretože ešte sa tam nepohyboval skoro nikto, takže sa mi nezdalo celkom zmysluplné zosadnúť z bicykla a tlačiť ho preto, aby som mojou pomalou jazdou neohrozil nejakých chodcov … 😊 Napriek tomu ma na tento zákaz upozornili hneď traja ľudia, jedna žena a dvaja robotníci … píšem [...]

Sloboda nie je anarchia ☹

10.07.2024

Kto ale vyrástol v neslobode, čo je v totalitách a postotalitách a teda aj na Slovensku normálne, ten nevie ako vyzerá skutočná sloboda … z jeho pohľadu vnútorne neslobodného človeka je to vtedy, keď si môže robiť čo chce, kedy chce a ako chce … a to je presne to, čoho sme na Slovensku svedkami … súčasná vládna koalícia si robí čo sa jej práve [...]

Strážni psi demokracie.

26.06.2024

Sú to slobodné médiá, nezávislé súdnictvo a polícia, samozrejme tiež nezávislá … ale všetky tieto zložky v súčasnosti ovládli strany, ktoré po posledných voľbách vytvorili vládu … a tie robia to, čo je v totalitách „normálne“ … ale v demokraciách neprípustné … robia všetko preto, aby strážnych psov demokracie „uspali“, čiže zahubili [...]

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha strela atentátnika

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.