Založ si blog

Kanibalizmus na Slovensku ☹

Hlúposť je zadarmo, nebolí, takže dlhodobo si nie je vôbec uvedomovaná … a u väčšiny ľudí nikdy … hlúpi sa narodili, hlúpo žili a hlúpo a teda často aj zbytočne zomreli …

V čom sa hlúposť prejavuje asi najviac, je strava … každý priam idiotsky verí, že práve on je ten, ktorý sa stravuje správne, striedmo a v podstate zdravo … atď. atď …

Nie je potom náhoda, že slovenskí muži boli dlhodobo prví na svete(!) v rakovine hrubého čreva a teraz sú „už“ len druhí … našli sa ešte horší pacienti … maďarskí muži, pre ktorých je mäsitá strava o.i. aj prejavom ich mužnosti ☹veď čo je to za chlapa, ktorý neje veľa mäsa … to predsa nie je ozajstný muž, ale len akási baba ☹ zle vychovaný človek sa aj slamky chytá, aby sa udržal nad vodou, aby si dokázal aspoň ako tak vážiť samého seba … takže verí aj takejto hov … dine ☹

Kedysi som aj ja patril medzi takýchto mačov, takže jedlo bez mäsa pre mňa vtedy nemalo cenu … bol som si celkom istý, že len potraviny za ktoré zaplatil životom iný živý tvor majú cenu … a bez nich by som celkom zákonite postupne chradol a nakoniec aj biedne zahynul … ☹

Teraz som už ale našťastie vyše 20 rokov vegán, cítim sa oveľa lepšie a hádajú mi aj podstatne menej … už nešírim okolo seba smrť a teda už ani nepatrím medzi tých, ktorí o.i. nevedia ani to, že DNA prasaťa je na 98% zhodná s DNA človeka, čo umožňuje aj transplantáciu orgánov … takže človek, ktorý konzumuje tzv.“bravčové“ je v skutočnosti deväťdesiatosem percentným kanibalom … !

Kanibalizmus je samozrejme absolútne neprijateľný … a veru nebude to ani tento … „len“ 98 percentný … takže za všetko zlo, ktoré človek napácha, raz zaplatí … svojim zdravím, svojimi zdravotnými problémami, svojou aroganciou a agresivitou, svojou pýchou a teda aj zlými vzťahmi a nakoniec aj svojim životom … pretože božie mlyny melú pomaly, ale isto … takže raz sa z mača na nemocničnom dvore stane len smutniačik v modrom, nemocničnom župane …

„Vjazd bicyklov na Kuchajdu je zakázaný! “ 😊

25.07.2024

Samozrejme, je to správne … ja som tam ale dnes ráno napriek tomu vošiel, pretože ešte sa tam nepohyboval skoro nikto, takže sa mi nezdalo celkom zmysluplné zosadnúť z bicykla a tlačiť ho preto, aby som mojou pomalou jazdou neohrozil nejakých chodcov … 😊 Napriek tomu ma na tento zákaz upozornili hneď traja ľudia, jedna žena a dvaja robotníci … píšem [...]

Sloboda nie je anarchia ☹

10.07.2024

Kto ale vyrástol v neslobode, čo je v totalitách a postotalitách a teda aj na Slovensku normálne, ten nevie ako vyzerá skutočná sloboda … z jeho pohľadu vnútorne neslobodného človeka je to vtedy, keď si môže robiť čo chce, kedy chce a ako chce … a to je presne to, čoho sme na Slovensku svedkami … súčasná vládna koalícia si robí čo sa jej práve [...]

Strážni psi demokracie.

26.06.2024

Sú to slobodné médiá, nezávislé súdnictvo a polícia, samozrejme tiež nezávislá … ale všetky tieto zložky v súčasnosti ovládli strany, ktoré po posledných voľbách vytvorili vládu … a tie robia to, čo je v totalitách „normálne“ … ale v demokraciách neprípustné … robia všetko preto, aby strážnych psov demokracie „uspali“, čiže zahubili [...]

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.