„Prečo sa nedám zaočkovať“

25. júla 2021, Karol, Nezaradené

NEZAVISLA 24. 07. 2021 Pravda

Pretože sa mi nedostalo dobrej výchovy a teda ani kvalitného vzdelania … takže nie som zvyknutá učiť sa a teda ani rozmýšľať …. ☹

Nie som zvyknutá pracovať s informáciami a teda ani sa rozhodovať na základe faktov☹

Čím menej toho viem, tým menej si uvedomujem, koľko toho vlastne neviem …. a preto sa považujem za múdru …. za múdrejšiu než som, za múdrejšiu než sú ostatní …. a dokonca za takú múdru, že okrem seba neuznávam nikoho …. ani odborníkov nie☹

Je to preto, lebo mám narušený vzťah k svojmu okoliu … pretože ho mám narušený sama k sebe …. nikomu neverím, nikoho si nevážim, nikoho nechápem …. všetci sú zlí, len ja som tá dobrá☹

V detstve som bola systematicky ponižovaná … preto aby som si v dospelosti dokázala napriek tomu, napriek zlým skúsenostiam s prvými ľuďmi v mojom živote udržať akú takú sebaúctu, musím sa mnohonásobne povyšovať nad iných … tak, ako som to videla u mojich rodičov, ktorí tiež neuznávali nikoho okrem seba … „vždy mali pravdu, nikdy sa nemýlili a preto nikdy za nič nemohli … za všetko zlé som mohla ja“ …. nevinné, neskúsené, slabé a bezbranné …. a celkom závislé dieťa … ktoré bez akýchkoľvek životných skúseností, nekriticky preberalo – nasávalo zo svojho najbližšieho okolia všetko, a hlavne to čo je nesprávne, nesprávne rodičovské vzory …. aj preto, lebo preberať to zlé, je ľahšie než preberať to dobré☹

Múdry sa učí na chybách druhých … hlúpy na svojich …. a ten celkom najhlúpejší ani na svojich nie …. no a to som ja …. tzv. „nezávislá“ ☹